środa, 8 stycznia 2014

Chat 9 : Odejdź !

ChubbyJae jest dostępny

JeloTheRobot jest dostępny

DaeDae jest dostępny

Him Fabulous Chan jest dostępny

Jong.Dumbell jest dostępny

Jong.Dumbell : Ah cholera przegrałem

DaeDae : Teraz masz u mnie dług 2000 won

ChubbyJae : U mnie masz dług 5000

JeloTheRobot : Będę miły hyung i powiem że nie wisisz mi nic.

Jong.Dumbell : Tak czy inaczej i tak wam nic nie dam

Him Fabulous Chan : A co ze mną ?

Jong.Dumbell : Jeżeli zrobisz mi ramen, wtedy dam ci 15,000 won

Him Fabulous Chan : Za dużo pracy. Przeżyję bez tych pieniędzy.

The Bang Yong Guk jest dostępny

The Bang Yong Guk : Hej chłopaki, co jest grane ?

JeloTheRobot : Cześć hyung, jak tam twoja gorączka ?

The Bang Yong Guk : Czuje się coraz lepiej

The Bang Yong Guk : A co wy teraz robicie.

Him Fabulous Chan : Oh jagiya. Nie martw się kiedy jestem w domu, Upewnię się ze twoja gorączka przejdzie jeżeli wiesz o co chodzi.

The Bang Yong Guk : Aish, zostaw mnie w spokoju .

The Bang Yong Guk : Przyprawiasz mnie o ból głowy.

DaeDae : Jestem głodny

ChubbyJae : Ty zawsze jesteś cholernie głodny.

 DaeDae : Właśnie dlatego jestem zdrowy i nie tak szczupły jak Zelo-ah.

JeloTheRobot : Hej ! To jest trudne dla 184 cm dziecka zdobyć wagę.

DaeDae : Prawda  prawda, cofam moje słowa.

JeloTheRobot :   : )

Jong.Dumbell : Hej a co wy na to aby iść na BBQ  ?

ChubbyJae : Zajebiście, zabierz mnie ze sobą.

DaeDae : Chcę deser później.

 Jong.Dumbell: Pewnie, ja zapłacę. Kaja !

JeloTheRobot : W drodze możemy się zatrzymać na pomidorki koktajlowe ?

JeloTheRobot : Chcę zmieszać mięso z pomidorem i zobaczyć co się stanie.

DaeDae : W porządku, jesteś dziwny mofo.

 DaeDae jest niedostępny

ChubbyJae jest niedostępny

JeloTheRobot jest niedostępny

Jong.Dumbell : Himchan hyung idziesz ?

Him Fabulous Chan : Nah

Jong.Dumbell : W porządku, Annyeong

Jong.Dumbell jest niedostępny 

The Bang Yong Guk : Hmm, utknąłem z tobą

Him Fabulous Chan : Wiem że mnie kochasz.

The Bang Yong Guk : Sądzę że nie.

Him Fabulous Chan : Aw daj spokój.

Him Fabulous Chan : Moje ciało jest gotowe !

The Bang Yong Guk : Na co ? Bo wiem, że nie będziesz mnie dotykał.

Him Fabulous Chan : Nie martw się. Sprawię, że będziesz gotowy.

The Bang Yong Guk : Będę ci kaszleć na twarz.

Him Fabulous Chan : Eww, zostawię cię samego

The Bang Yong Guk : Dobrze. Idę spać

The Bang Yong Guk jest niedostępny

Him Fabulous Chan :  Na razie.

1 komentarz:

  1. Wcześniej nie potrafiłam się przekonać do tego typu ficków. Głupio robiłam, że ich unikałam, bo jak już się zebrałam w sobie i zaczęłam pierwszą linijkę, to nagle czytałam ostatnią. Zwięźle, na temat i do tego bardzo zabawnie. Relacje Himchana z Bangiem mnie rozwaliły :d Za chwilę z pewnością przeczytam pozostałe, tymczasem życzę weny i kolejnych udanych ficków :3 Pozdrawiam! {phoenix-ff}

    OdpowiedzUsuń