czwartek, 23 stycznia 2014

Chat 11 : Słodkie mrówki

Ciąg dalszy ...

Jong.Dumbell : Pomyślmy ...

Jong.Dumbell : Ponieważ oboje dzielicie ten sam pokój, co ty na to aby wziąć jego sernik z lodówki i zostawić go na jego łóżku.

JeloTheRobot : Jaka to będzie zemsta na Hyung'u ?

ChubbyJae : Yeah, to sprawi że będzie jeszcze szczęśliwszy.

Him Fabulous Chan :  To będzie dla niego pomocne nie będzie musiał wstać żeby iść do lodówki.

The Bang Yong Guk : Aish, do cholery dziecko nie skończyło mówić.

Jong.Dumbell : Dziękuję ci hyung. Hmm, jeżeli chcesz diabelski plan musisz się zamknąć i poczekać.

Him Fabulous Chan : Kontynuuj

Jong.Dumbell : Tak czy inaczej, mówiłem ...

Jong.Dumbell : Kiedy Daehyun hyung zobaczy ciasto na swoim łóżku, nie będzie go obchodziło, skąd ono się tam wzięło

JeloTheRobot : On po prostu chwyci za talerz i zje to, bez żadnych podejrzeń.

Jong.Dumbell : Dokładnie ! A teraz pozwól mi skończyć

Jong.Dumbell : Więc proponuję wstrzyknięcie mu mrówek do sernika, więc kiedy weźmie pierwszy gryz ...

The Bang Yong Guk : Jego język będzie się roił od kilkudziesięciu mrówek

Jong.Dumbell : Argh. To mój diabelski plan. Boże pozwól mi go powiedzieć

The Bang Yong Guk : Jeny przepraszam.

Him Fabulous Chan : Ale gdzie dostaniemy cała masę mrówek w tak krótkim czasie

Jong.Dumbell : Tak się składa, że mam cały pojemnik czerwonych mrówek.

JeloTheRobot : Czemu ?

Jong.Dumbell : Długa historia.

Him Fabulous Chan : Dobrze, dowiemy się tej historii później,  po prostu wstrzyknij to coś do ciasta i zobaczymy co się później stanie

ChubbyJae : Ja to zrobię. Będę sprawiedliwy

ChubbyJae jest niedostępny

Kilka minut później 

ChubbyJae jest dostępny 

ChubbyJae :  Gotowe

The Bang Yong Guk : Kiedy Daehyun wróci do domu ?

Him Fabulous Chan : Wydanie wszystkich pieniędzy Youngjae'a nie powinno zająć mu dużo czasu

JeloTheRobot : To nie jest tak że ma on ich dużo.

ChubbyJae : Zamknij się śmieciu. Zarabiamy tyle samo.

JeloTheRobot : Ale jestem ładniejszy i wszystkie panie  kupują mój towar zamiast twojego.

Him Fabulous Chan : Uwah !!! Maknae to nie jest tak.

The Bang Yong Guk : To moja wina. Oglądaliśmy wczoraj film i jakiś gościu powiedział to do dziewczyny. Więc zgaduje że wziął to od tego gościa z tv.

Jong.Dumbell : Wszyscy wiemy że masz na niego zły wpływ, hyung.

The Bang Yong Guk : Yah, jestem twoim liderem i hyung, bądź cicho.

Jong.Dumbell : W.e -.-

The Bang Yong Guk : Chcesz żebym wydał twoje wszystkie pieniądze jak Daehyun Youngjae'a ?

ChubbyJae : Posłuchaj go człowieku, poczujesz się bezradny bez pieniędzy.

Jong.Dumbell : Hmm, o hej jest w domu

DaeDae jest dostępny

DaeDae : Sup frajerzy

Jong.Dumbell : Cześć hyung, co tam ?

DaeDae : Oh nic takiego, kupiłem sobie dwie pary butów za pieniądze  które dostałem z banku.

ChubbyJae : Yah, moje pieniądze ?

DaeDae : Yuuuuuuuuuuup.

The Bang Yong Guk : Lmfao. O cholera.

DaeDae : O hej, znalazłem sernik

DaeDae jest niedostępny 

ChubbyJae : Kretyn

2 minuty później 

Him Fabulous Chan : Haha, krzyczy jak mała dziewczynka

The Bang Yong Guk : Yo, chodźmy sprawdzić co z nim.

JeloTheRobot jest niedostępny

The Bang Yong Guk jest niedostępny 

Jong.Dumbell jest niedostępny 

Him Fabulous Chan jest nie dostępny 

ChubbyJae jest niedostępny 

Rzeczywistość 

Yongguk : Stary, co jest ?

Daehyun : Anff om ma Pung
( Daehyun zaczął seplenić i strasznie trudno jest to sensownie tłumaczyć, wiec pozostawiłam to tak jak jest, przepraszam )

Himchan : Masz mrówki na  języku ?

Daehyun : * kiwa głową *

Jongup : Jak mrówki dostały się na twój język ?

Daehyun : I bump hoe.

Zelo : Wpadła ci motyka ? Poszedłeś do domu dziwki ? Zły Daehyun hyung

Daehyun : Bo, bo, bo, bo,bo, I bump hoe.

Yongguk : Okej. później porozmawiamy o twojej motyce, chodź umyć język.

Yongguk i Dehyun poszli do łazienki.

Jongup i Youngjae cicho dali sobie piątkę

5 minut później

Daehyun usiadł się na łóżku mierząc wzrokiem sernik

Youngjae : No dalej, zjedz go, będziesz miał jeszcze więcej mrówek na języku.

Daehyun : Wiedziałeś o tym ?

Youngjae :  Zemsta jest słodka, co?

Daehyun : Ale ja nic nie zrobiłem

Zelo : Wydałeś pieniądze hyung'a

Daehyun : Kłamałem.

Youngjae : Co ?

Daehyun : Wziąłem swoje pieniądze i kupiłem buty dla Youngjae'a, Sprawdź swoje konto, nadal masz tyle
samo pieniędzy.

Youngjae : Ale dlaczego kupiłeś mi buty ?

Daehyun : Ponieważ widziałem jak się im przyglądałeś w zeszłym tygodniu, i pomyślałem że będę dobrym przyjacielem i kupie ci je.

Youngjae : Nawet po tym jak nazwałem cie żółwiem ninją ?

Daehyun : Tak * wpatruje się uważnie *

Youngje : Wiec gdzie są moje buty ?

Daehyun : Oddam je do sklepu, ponieważ wsadziłeś mrówki do mojego cennego sernika

Daehyun : Serio jak ty to wymyśliłeś ?

Youngjae : To wszystko było pomysłem Jongup'a

Jongup : To nie ja, ja jestem głupi

Daehyun : Jak możesz zwalać winę na Jonguppiego. Zły hyung. Idę je oddać paa * opuszcza dorm *

Youngjae : Yah, Jongup wisisz mi dwie pary butów.

Jongup : Wygrałem !!!

Himchan : To dziecko jest geniuszem !

Yongguk : Faktycznie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz