piątek, 14 lutego 2014

Chat 12 : Oni mnie kochają

Him Fabulous Chan jest dostępny
The Bang Yong Guk jest dostępny
Him Fabulous Chan : Yeobo ! Oni mnie kochają !
The Bang Yong Guk : Dlaczego zawsze kiedy jestem dostępny, kończę na słuchaniu twoich problemów ?
The Bang Yong Guk : I że niby kto się kocha ?
Him Fabulous Chan : BABY's oczywiście 
The Bang Yong Guk : Jedynym powodem dla którego cię kochają jest to iż w swoich ff które tworzą, robią z ciebie fajną osobe.
Jong.Dumbell jest dostępny
JeloTheRobot jest dostępny
Him Fabulous Chan : Ale ja jestem fajny.
JeloTheRobot : Bwahahaah, kogo próbujesz okłamać hyung ?
Jong.Dumbell : Tak poważnie , kogo ?
DaeDae jest dostępny
ChubbyJae jest dostępny
Him Fabulous Chan : Aya, zamknijcie się BABY's kochają mnie w MV Badman
ChubbyJae : Chyba oszalałeś.
DaeDae : Po pierwsze masz racje Youngjae pabo. Oni najbardziej mnie kochają.
The Bang Yong Guk : Tylko dlatego że jego włosy wyglądają najfajniej. 
DaeDae : Prawda ? Pshh
The Bang Yong Guk : Mówiłem o tobie.
Jong.Dumbell : Hahahahaha. Płonę.
JeloTheRobot : Chcesz okład z lodu hyung ?
ChubbyJae : Czujesz się głupio.
Him Fabulous Chan : Tak ! Uwaga jest odwrócona ode mnie !
DaeDae : Jesteście frajerami
DaeDae : Pierdolcie się
The Bang Yong Guk : Tak, nie pójdziemy w tym kierunku 

DaeDae : Ty raperze z brudnymi myślami. I ty wmawiasz nam że Himchan jest bardziej zboczony od ciebie.

Him Fabulous Chan : Nie zaprzeczam

The Bang Yong Guk : Chcę ramen. 

Jong.Dumbell : To było nie planowane. Ale też chcę.  

JeloTheRobot : Ja, trzeci 

ChubbyJae :  I ja czwarty 

DaeDae : Lubię, jak wszyscy z was po prostu odstawiają mnie na bok 

Him Fabulous Chan : Przyzwyczaj się do tego. 

The Bang Yong Guk jest niedostępny 

JeloTheRobot jest niedostępny  

ChubbyJae jest niedostępny 


Jong.Dumbell jest niedostępny 


DaeDae : Yeah, niech lepiej pójdą. 

DaeDae : Because I'm cause I'm dangerous. ( Ponieważ jestem niebezpieczny / tekst Daehyun'a z Badman, lepiej brzmi po angielsku, przepraszam  )

Him Fabulous Chan : Jesteś bardzo zarozumiały. 

Him Fabulous Chan jest niedostępny 


DaeDae : Co to kurwa ... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz