sobota, 22 lutego 2014

Chat 13 : Więc ...

ChubbyJae jest dostępny 

JeloTheRobot jest dostępny 

Jong.Dumbell dostępny 

ChubbyJae : Boomshakalaka. Boomshakalaka. Dance. Dance. Dance. Dance.

JeloTheRobot : Fantastic Baby !

Jong.Dumbell : Chłopaki widzę że znowu zaczęliście słuchać Fantastic Baby.

Him Fabulous Chan jest dostępny

The Bang Yong Guk jest dostępny

DaeDae jest dostępny 

The Bang Yong Guk : Co tam ?

ChubbyJae : We got a Power.

JeloTheRobot : I got a power.

Him Fabulous Chan : Co jest z tymi dwoma.

Jong.Dumbell : Od kiedy się zalogowali recytują piosenki.

The Bang Yong Guk : Hmm

DaeDae : O ja, ja. Chcę dołączyć.

ChubbyJae : No no no, no mercy.

JeloTheRobot : We are the B.A.P.

Jong.Dumbell : Myślę, że to trochę śmieszne ...

DaeDae : Ah cholera, chłopaki zaśpiewaliście tą którą ja chciałem.

The Bang Yong Guk : Serio wy wszyscy jesteście idiotami.

Jong.Dumbell : You, you like the real shit. I, I like the real shit.

JeloTheRobot : Dlaczego my tylko śpiewamy piosenki Big Bang.

ChubbyJae : Meh

Jong.Dumbell : Eh, eh, eh, eh, eh, eh, ehhh we 2NE1.

JeloTheRobot : Dobre, hm ...

Him Fabulous Chan : aish w naprawdę jesteście idiotami

DaeDae : Czuję się głupio. Nie wymyśliłem żadnej dobrej piosenki.

ChubbyJae : Touch me over here here, touch me over there.

The Bang Yong Guk : Jestem martwy x_x

The Bang Yong Guk jest niedostępny 

JeloTheRobot : D.O.Y.O.U.L.O.V.E.M.E Do you love me meh,

DaeDae : Do you love me meh

ChubbyJae : Do you love my like the way I love you babee.

Jong.Dumbell : Okej, ja też jestem martwy

DaeDae : Maknae powinni mieć zabawę

Jong.Dumbell : Nie jestem maknae

ChubbyJae : ale jesteś drugim maknae

Jong.Dumbell : Nieważne

Jong.Dumbell jest niedostępny 

JeloTheRobot : Musze siku

JeloTheRobot jest niedostępny

ChubbyJae : A Więc to jest niezręczne.

DaeDae : .....

Him Fabulous Chan : Nadal tu jestem. Pokażcie mi jak bardzo mnie kochacie hm.

Him Fabulous Chan jest niedostępny 

ChubbyJae : Nieważne





*Piosenki śpiewane przez chłopaków podczas chatu : Big Bang - Fantastic Baby , B.A.P - Power, B.A.P - No Mercy, Big Bang - Lalala, 2NE1 - Fire, 2NE1 - Falling in love, 2NE1 - Do You Love Me : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz