wtorek, 12 sierpnia 2014

Chat 14 : Leki

JeloTheRobot jest dostępny

Jong.Dumbell jest dostępny

JeloTheRobot : Ayoo bbuing bbuing

The Bang Yong Guk jest dostępny

Him Fabulous Chan jest dostępny

Jong.Dumbell : -.- Okej, rozumiem jesteś słodki

Him Fabulous Chan : Mówisz tu o mnie ?

Jong.Dumbell : Nie

ChubbyJae jest dostępny

DaeDae jest dostępny

JeloTheRobot : Mnie nazwał słodkim

DaeDae : Kto nazywał kogo słodkim ?

The Bang Yong Guk : Jongup powiedział że Zelo jest słodki

ChubbyJae : Wiedziałem że Jonglo jest prawdziwe !!

Him Fabulous Chan : Myślałem że rozmawiamy tu o mnie.

The Bang Yong Guk : Idź gdzieś.

DaeDae : Taak, więc kiedy jest wasz ślub, hm, hm ?

Him Fabulous Chan : Poczekajcie, Jeszcze będę miał was wszystkich.

JeloTheRobot : Skończyłeś gadać hyung ?

Him Fabulous Chan : Yup

Jong.Dumbell : Okej, teraz możesz wyjść.

Him Fabulous Chan :  :'( podle. Wahh.

Him Fabulous Chan jest niedostępny

The Bang Yong Guk : Dobra, poszedł sobie.

DaeDae : Więc powiedz co łączy ciebie z Jongup'em ?

Jong.Dumbell : Nic pomiędzy nami nie ma

JeloTheRobot : Ty kłamco. Dlaczego to robisz ?

ChubbyJae :  : o czy wy robiliście te brzydkie rzeczy ?

The Bang Yong Guk : Bwaha, powiedział brzydkie rzeczy. Kto do diabła jeszcze tak mówi ?

ChubbyJae : Aktualnie ja.

Jong.Dumbell : Mi nic nie robiliśmy

Jong.Dumbell : Zelo puszcza mi oczko, co mnie przeraża.

JeloTheRobot : Wiem że ci się podoba, wiem że tego chcesz

DaeDae : Ja naprawdę nie znam tego maknae.

Jong.Dumbell : Ludzie nie słuchajcie go !!

Jong.Dumbell jest nie dostępny

10 minut później

The Bang Yong Guk : Sądzę że Himchan i Jongup wsypali nam coś do napojów

DaeDae: Dlaczego tak mówisz ?

The Bang Yong Guk : Ponieważ widzę na kuchennym blacie biała smugę może to jakieś lek który zabiję nas wszystkich.

ChubbyJae : Albo to po prostu sól

DaeDae : A może cukier ?

The Bang Yong Guk : Smakowałem to. Nie jest to żadna z tych rzeczy.

JeloTheRobot : Dlaczego ty to w ogóle posmakowałeś ? *facepalm*

The Bang Yong Guk : Ehh ... jestem śpiący, dobranoc

ChubbyJae : Nawet się nie wylogował

DaeDae : Okey po pierwsze, nikt nie pije niczego prócz wody z kranu.

DaeDae : Po drugie, niech ktoś mi pomoże przenieś lidera z kuchni , wygląda na to że lek go znokautował.

JeloTheRobot : Prawdopodobnie chcesz mu pomalować twarz za nim się obudzi

ChubbyJae : Ty zawsze jesteś w tej przeklętej kuchni

DaeDae : Zamknij się i przestań narzekać ! Po prostu pomóż mi go przenieść do jego pokoju.

ChubbyJae : Hmm

DaeDae jest nie dostępny 

ChubbyJae jest nie dostępny

JeloTheRobot : Cii .... ale to ja jestem tym który wsypał lekki nasenne to napojów

JeloTheRobot : Hehe, kochani dziecko geniusz właśnie tutaj.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz