niedziela, 19 stycznia 2014

Chat 10 : Żółw Ninja

DaeDae jest dostępny

Jong.Dumbell jest dostępny

JeloTheRobot jest dostępny

ChubbyJae jest dostępny

DaeDae : Yah !!!! Jestem głodny !!!

Jong.Dumbell : Ja też !

JeloTheRobot : Mój brzuch potrzebuję teraz jedzenia !!

ChubbyJae : Wy chłopaki jesteście wiecznie głodni.

DaeDae : Do czego zmierzasz ?

ChubbyJae :  Przyszliście się tu skarżyć na swój głód ?

Jong.Dumbell : Tak.

ChubbyJae : Ale przecież jedliśmy godzinę temu.

JeloTheRobot : Znowu, do czego zmierzasz ?

Him Fabulous Chan jest dostępny

ChubbyJae : Yah ! Wstawaj i idź do kuchni zrobić coś.

Jong.Dumbell : Zbyt leniwy ...

Him Fabulous Chan : O co tu chodzi ?

ChubbyJae : Te bachory znowu skarżą się na jedzenie  .

DaeDae : Yah ! Kogo nazywasz bachorem ?

DaeDae : Jestem starszy od ciebie

ChubbyJae : Nieważne !

DaeDae :  Uważaj ! Bo będę cię łaskotał  !

The Bang Yong Guk jest dostępny

JeloTheRobot : To jest interesujące.

Him Fabulous Chan : Założę się że głód teraz zniknął, huh ?

Jong.Dumbell : Jesteś bardo poprawny hyung

The Bang Yong Guk : Co tam ?

Jong.Dumbell : Oglądam walkę tych hyung's

The Bang Yong Guk :  Junhong-ah idź zrobić pop corn.

JeloTheRobot : Zbyt leniwy

The Bang Yong Guk : Aish zapomnij !

ChubbyJae : Przyjdź do mnie bro

DaeDae : Przestań być ghetto

ChubbyJae : żółw ninja

Him Fabulous Chan : Uh oh ...

The Bang Yong Guk : Nie powinien tego robić

Jong.Dumbell : Zaczyna się  : )

DaeDae : Dlaczego ty mały dibshit.

ChubbyJae : Co zamierzasz z tym zrobić?

DaeDae : Zabiorę twoje wszystkie pieniądze jak była żona.

ChubbyJae : Huh ?

DaeDae : Chyba zapomniałeś że dzielimy razem pokój.

ChubbyJae : O cholera ...

JeloTheRobot : Haha, masz przerąbane hyung

ChubbyJae : Zamknij się ! Zajmę się tym

DaeDae : Tak, rzeczywiście. Jesteś w niezłym gównie bracie

DaeDae : Dla twojej informacji tak to działa

The Bang Yong Guk : Ach diva wychodzi.

DaeDae : Więc ja i twój mały przyjaciel, pan Debit wybieramy się na spacer do banku.

DaeDae : Więc buh bye dziwaku.

DaeDae jest niedostępny

ChubbyJae : O cholera co powinienem teraz zrobić ?

Jong.Dumbell : Więc, nie mam żadnego pomysłu ...

ChubbyJae : Upadam  ...


Ciąg dalszy nastąpi ... 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz