sobota, 28 grudnia 2013

Chat 8 : Switcharoo

Him Fabulous Chan jest dostępny

The Bang Yong Guk jest dostępny

Him Fabulous Chan : yeobo !

The Bang Yong Guk : Czego chcesz ? 

Him Fabulous Chan : Moja koszulka jest brudna

The Bang Yong Guk : To idź i ją umyj

Him Fabulous Chan : Ale to nie jest moja robota

ChubbyJae  jest dostępny

JeloTheRobot jest dostępny

DaeDae jest dostępny

Jong.Dumbell  jest dostępny

The Bang Yong Guk : Gościu, daj mi umrzeć w spokoju. Sheeeeh

ChubbyJae : Himchan znowu ci przeszkadza ?

JeloTheRobot : Drugi ! W twoją twarz Jongup hyung.

Jong.Dumbell : Bla bla bla. Nieważne.  T.T

Him Fabulous Chan : Zelo-ah ! Idź wyprać moją koszulkę !

DaeDae : Oh Zelo dziś pierze ubrania ?

DaeDae : Mam ten sweter który lubię do prania. Youngjae opluł go mlekiem bananowym.

ChubbyJae : Zamknij się ! Mam te leginsy w kratkę, potrzebuję żeby były czyste.

JeloTheRobot : Czy to dzień niechcianego prania Zelo ?

The Bang Yong Guk : Tak, potrzebuję czysty smoking. Mam uczęszczać formalnie więc muszę wyglądać dobrze.

Jong.Dumbell : Tak naprawdę nie mam nic dla ciebie to wyczyszczenia prócz naszego pokoju yeah ...

DaeDae : Idę na lody jeżeli ktoś chce iść ze mną niech idzie za mną, zapłacę  

The Bang Yong Guk : Oh ja ja ja

DaeDae : Więc pospiesz się za nim zmienię zdanie.

DaeDae  jest niedostępny

The Bang Yong Guk jest niedostępny

Him Fabulous Chan : Annyeong !

Him Fabulous Chan  jest niedostępny

ChubbyJae : Hehe, do zobaczenia yay. Bawcie się dobrze : )

ChubbyJae  jest niedostępny

JeloTheRobot : Ale ja też chcę loda : (

Jong.Dumbell : Idę do sali tanecznej zrobić kilka rzeczy. Przyniosę ci coś kiedy wrócę do domu.

JeloTheRobot : Okey !

Jong.Dumbell  jest niedostępny

JeloTheRobot jest niedostępny

2 godziny później

The Bang Yong Guk  jest dostępny

DaeDae jest dostępny

ChubbyJae jest dostępny

Him Fabulous Chan  jest dostępny

Him Fabulous Chan : Dzięki za loda dongsaeng.

DaeDae : Yeah żaden problem

ChubbyJae : Znając Daehyun'a, to oznacza, że ​​ zamierza on spłacić nam to później.

The Bang Yong Guk : Eh nie mam nic przeciwko

JeloTheRobot  jest dostępny

Him Fabulous Chan : Ah, Junhong wyczyściłeś moje rzeczy ?

JeloTheRobot : Yeah, wszystkie rzeczy są czyste i leżą na waszych łóżkach.

DaeDae : Słooodko.

ChubbyJae : Gomawo.

The Bang Yong Guk : Mój syn, dobra robota

Him Fabulous Chan : Oh pachnie jak lawenda

JeloTheRobot :    : )

Jong.Dumbell  jest dostępny

JeloTheRobot : Hyung. Co mi przyniosłeś ?

Jong.Dumbell : Miałem ci coś  przynieść ?

JeloTheRobot : TAK !

Jong.Dumbell :  Ups ... zapomniałem. Mianhe

JeloTheRobot  jest nie dostępny

2 minuty później.

DaeDae : Umm Jongup ... z tego co widzę, Zelo włączył tryb terminatora i właśnie przewraca twoje łóżko

ChubbyJae  : Yeah też to widzę  w poprzek korytarza.

The Bang Yong Guk : Lepiej daj mu coś szybko.

Jong.Dumbell : Jestem na nim.

Jong.Dumbell jest niedostępny

Him Fabulous Chan : Olać to, wy zawsze każecie mi gotować i nigdy nie dajecie mi nic w zamian.

DaeDae : To przez to że zawsze jesteś divą

Him Fabulous Chan : Hmm. Nieważne.

ChubbyJae : Dokładnie jego punkt.

10 minut później

Jong.Dumbell  jest dostępny

Jong.Dumbell : Mam dla niego pomidorki koktajlowe !

JeloTheRobot jest dostępny

JeloTheRobot : Czuję zapach pomidorków koktajlowych.

The Bang Yong Guk : Wtf, jak pachną pomidorki koktajlowe, o ile nie zostały pocięte ?

JeloTheRobot : Po prostu wiem, a teraz daj

Jong.Dumbell  : Są w lodówce.

JeloTheRobot jest niedostępny

 The Bang Yong Guk : Umm Jongup ..

Jong.Dumbell : Neh hyung

Youngjae : Zelo wyrzucił twoje wszystkie bokserki przez okno.

DaeDae : I fani zaczęli dosyć o nie walczyć.

Jong.Dumbell : O Mój Boże.  ZELO !!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz